"Ya memang saya sedang bersedih, tetapi saya seorang wanita yang tabah dan kuat." Mesej Sayu Fasha Sandha Tentang Kehidupannya Pasti Membuatkan Anda Tersentuh.

"Ya memang saya sedang bersedih, tetapi saya seorang wanita yang tabah dan kuat." Mesej Sayu Fasha Sandha Tentang Kehidupannya Pasti Membuatkan Anda Tersentuh.



Kebelakangan ini isu perkahwinan Jejai dan Fasha menjadi perhatian apabila ikatan perkahwinan yang dibina oleh pasangan ini mula goyah.

Fasha Sandha turut berkongsi perasaan sedihnya melalui laman instagramnya.

Kenapa lebih kurus berbanding dulu? Jangan salah anggap bahawa saya kurus kerana bersedih. Saya kurus kerana tak makan malam. Ya betul memang saya sedang bersedih, tetapi saya seorang wanita yang tabah dan kuat.Saya tidak akan tunjukkan kesedihan saya. Sebagai wanita, jangan jadikan alasan bersedih untuk menjadi serabai dan tidak terurus. Kehidupan perlu diteruskan, sebagai wanita kita harus menjadi berdikari setiap waktu. Saya tak makan malam, saya gantikan dengan collagen Seputeh Salju , bukan sahaja menjadikan kulit saya lebih cantik, juga menjadikan perut saya sentiasa kenyang. Saya Minum 2 kali sehari, 8pagi dan 7malam. Cubalah 💘 .. Hanya RM42 sahaja untuk promosi bulan Januari. untuk mencuba sila hubungi Nur 019-6630588 Produk adalah terhad. #seputehsalju @jemyma.official Terima kasih mama tolong rakam video ni 😘
A video posted by Fasha Sandha (@fashasandha) on

Walaupun tujuan Fasha memuatnaik video tersebut untuk mempromosi produk kecantikan, tapi mesej yang disampaikan sudah cukup menyatakan segala perasaan yang ditanggungnya selama ini.

Walau apa pun yang berlaku, kami harap Fasha tabah menghadapinya demi anak-anak.

0 Response to ""Ya memang saya sedang bersedih, tetapi saya seorang wanita yang tabah dan kuat." Mesej Sayu Fasha Sandha Tentang Kehidupannya Pasti Membuatkan Anda Tersentuh."

Post a Comment